ARTICLES

לוחות חשמל ביתיים

עובדים כחשמלאים או נמצאים בשלב בניית בית?

כל מערכת ביתית המחוברת לחשמל זקוקה ללוחות חשמל ביתיים, כאשר התקנה של לוחות חשמליים מטרתה לכוון את אנרגיית החשמל לכל השקעים בבית ולספק את תצרוכת החשמל הדרושה לבני המשפחה הגרים בבית. אם אתם עובדים כחשמלאים ומחפשים לוחות חשמל איכותיים, מומלץ לכם להזמין אותם ממפעל ייצור ישראלי אשר יכול לייצר עבורכם לוחות חשמל מותאמים אישית לדרישות אספקת החשמל של הלקוחות שלכם. אם אתם נמצאים בשלבים מתקדמים של בניית בית פרטי, יש לכם אפשרות להזמין את לוחות החשמל לבית במחירים משתלמים במיוחד הישר מהמפעל המייצר את כל סוגי לוחות החשמל הנפוצים ביותר היום.

לוחות חשמל הגר וגוויס מיבואן רשמי

נהוג לחשוב שלוחות חשמל בנויים בצורה דומה אצל כל סוגי לוחות החשמל, אך למעשה ללוחות החשמל אשר אתם רואים במבני מגורים ובמבנים מסחריים, אינם כולל צורה ומידות אחידות. בין הדגמים המתקדמים ביותר של לוחות חשמל, ניתן למצוא את לוחות חשמל הגר Hager המיוצרים על ידי חברה גרמנית מהגדולות ביותר בתחום לוחות החשמל. מותג נוסף מומלץ שייך ללוחות חשמל גוויס Gewiss של החברה האיטלקית המייצרת מגוון רחב של גדלים ומידות לארונות חשמל ביתיים. לוחות חשמל גוויס ניתן להזמין דרך האתר, כולל שירות התקנה מקצועי במבנה שלכם.

לוחות חשמל ביתיים מחיר משתלם ללקוחות פרטיים ועסקיים

בחיפוש אחר לוחות חשמל ביתיים מחיר משתלם תוכלו למצוא דרך מפעלים המייצרים ומייבאים לוחות חשמל מכל הסוגים והגדלים. מפעל מקצועי המספק לכם מעטפת שירותים מלאה הכוללת ייצור של לוח החשמל או שינוי שלו לצרכים שלכם, התקנה של לוח החשמל עם חשמלאים מוסמכים וביצוע עבודות תחזוקה מתקדמות לשמירה על אספקת החשמל למבנה שלכם בצורה מושלמת. ייצור וייבוא ישיר של לוחות חשמל מהחברות הגדולות בעולם, יאפשר לחשמלאים מביניכם להינות ממחירים נוחים וממוצרים באיכות גבוהה במיוחד לשימוש בעבודה עם הלקוחות שלכם.

הזמנת לוחות חשמל ביתיים על פי מידה

להזמנה של לוחות חשמל ביתיים בהתאמה אישית לצרכים שלכם, צרו קשר עם חברת ע.ש.ר לוחות חשמל בע”מ והתקדמו ללוחות החשמל הטובים ביותר הקיימים היום, העומדים בכל התקנות האירופאיות והישראליות לבטיחות אספקת החשמל למגזר הפרטי, העסקי והציבורי.

לפרטים נוספים חייגו 074-764-86-27 או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם